FORSIDEN ANTREKK LIVSSTIL MAT MOTE FØLG SHOP

Livsstil

When The Sun Shines...

God morgen! Her har du noen dagdrømmende bilder å våkne til på en solrik lørdag. 



 

Sportyspo

Litt sporty inspo

Får jo lyst til å teste ut surfing til sommeren med disse bildene! Bading og sene kvelder med vakre solnedganger og bølgesus skal det hvertfall bli.

KYSTYOGA



 Strekker ut foran en vakker utsikt

En tur langs kyststier i nærheten kan anbefales! Du kan finne en oversikt over kyststier i nærheten av deg her. Det finnes utrolig mange fine plasser rett i nærheten som de fleste kanskje utnytter litt for lite. Du skal ikke reise så langt før du kommer til et fint sted i dette landet. Søk på nettet etter en tursti i nærheten av der du bor og ta med noen hyggelige folk på tur. På turen kan du jo også ta med kamera, en yogamatte eller en fiskestang hvis du vil finne på noe ekstra. Ha en fin kveld!

#yoga #kyststi #Norge #natur #trening #vår #foto

Make Sunday a Funday

Her er kommer noen tips til å gjøre en litt kjedlig dag morsom.

1. KINO 

Dra på kino eller planlegg en kinokveld hjemme.



2. LES & SØK

Finn en bok eller les om noe interessant på nett. Bruk søndagen på å finne nye blogger eller inspirerende bilder.



3. TUR I SOLEN

Gå en tur i solen



4. SPADAG

Gjør deg klar til en ny uke. Lakk negler, ta en ansiktsmaske og kanskje et fotbad. Finn inspirasjon til morgendagens antrekk på nett mens du slapper av.



5. MATLAGING

Lag noe sunt og godt du kan tygge på i løpet av den neste uken. Prøv for eksempel noen enkle browniebarer, link her



 Ha en fin søndag!

#søndag #livsstil #mat #mote #musikk #film 

5 ting du bør gjøre etter trening

1: Tøye

Tøying vil nok ikke hjelpe så mye mot støle muskler etter en treningsøkt, men det vil definitivt gjøre deg mykere. Hvis du bruker litt tid på tøying noen dager i uken kommer du helt klart til å merke forskjell på bevegeligheten i kroppen.



2: Dusje

En dusj er viktig for å kvitte seg med litt svette og hindre at man blir kald og syk.



3: Spise

Etter trening er det viktig med påfyll. Karbohydrater for blodsukkeret og proteiner for musklene!




4: Drikke vann

Når du har svettet er deg viktig å få igjen litt væske slik at du unngår å bli dehydrert, da er vann din beste venn.



5: Roe ned

Til slutt er det viktig å roe ned og la kroppen bygge seg opp. Da blir vi blir sterkere til neste økt.



#trening #livsstil #helse #mote #trend #tips

3 inspirerende instagram-kontoer

I dag har jeg funnet frem 3 inspirerende instagram-kontoer til dere! De finnes jo et hav av dem, men her er hvertfall 3 tips:

Janni Deler, svensk bloggerLINK



Daniel Roos, utrolig dyktig konditor: LINK

Louise Roe, engelsk motejournalist: LINK

Ha en fin kveld!

5 sporty gjøremål på kvinnedagen

Det er 8. mars og kvinnenes dag. Jeg har funnet 5 morsomme gjøremål. Nei, det trenger ikke å være matlaging, men det er alltids lov å kose seg med noe godt når dagen er over. Du kan forsåvidt plukke et av disse gjøremålene hver søndag hvis du vil.



1. DRA PÅ FISKETUR

Kvinnedagen er beleilig satt til fin sesong for ørretfiske, så hvorfor ikke ta med seg noen venner eller familie på fisketur?

2. EN TUR I SKILØYPA

 Er du glad i å gå på ski kan du ta en tur til nærmeste skiløyper.



3. STANDTUR 

Det er ikke sommer helt ennå, men ingen ting i veien for å ta en tur langs vannet.Ta med grillutstyr og lag en dag ut av det!


4. TA EN RIDETIME

Finn nærmeste ridesenter og meld deg på en ridetime sammen med en veninne.



5. FINN FREM SYKKELEN

Nå som isen stort sett har smeltet vekk er det på tide å tørke støvet av sykkelen. En super måte å få litt frisk luft og utforske nærområdet på.



Ha en fin kvinnedag!

#helse #kvinnedagen #livsstil #mote #trening 

Christina Fostad Moe hits